sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Sanoitukset

Toistemme kanssa


Tule kävelemään kanssani, mennään kauas
Käsi kädessä kävelemme kunnes
menemme jonnekin minne muut eivät näe
menemme sinne mistä näemme kaiken
Josta voimme katsoa jotain mitä muut eivät katso
Jotta voimme nähdä sen mitä muut eivät näe
Nousemme ylös ja lähdemme täältä
Otamme mukaan vain sen mitä tarvitsemme
uskon toisiimme
uskon toisiimme
uskon toisiimme
uskon toisiimme
Kun löydämme vain sen tarvitun
voimme kulkea vapaasti, toisiimme tukeutuen
niin kauan kuin riitämme itsellemme
kuin riitämme itsellemme
kuin riitämme toisillemme
kuin riitämme itsellemme
kuin riitämme toisillemme
Ota mukaan itsesi
tule tänne ja anna kaikkesi
Minä otan itseni mukaan
tulen luoksesi ja annan kaikkeni
Niin kauan kuin se riittää sinulle
ei ole väliä sillä missä olemme
koska se mitä olet riittää minulle
niin kauan kuin minä riitän sinulle
riitän sinulle
riitän sinulle
riitän sinulle.
Yltämätön
Voit mennä, mene jo pian,
tein päätöksen etten tarvitse sinua enää
Se mitä sinulta sain on jo käytetty
se ei riittänyt pitkään, loppui kesken
Et ollut tarpeeksi, jäit vajaaksi,
Näet kai itsekin, että se ei voinut olla
Ei voinut jatkua alkuaan pidemmälle
sä et yltänyt tarpeeksi
et yltänyt tarpeeksi
et yltänyt tarpeeksi
Sä et vaan yltänyt tarpeeksi
Jäit puolitiehen
Miksi sä vielä kyselet
eikö kaikki tullut jo selväksi
Yltämättömät jäävät puolitiehen
Ovat merkityksettömiä pikapanoja
Pikapanoja!
Pikapanoja!
Pikapanoja!
Kerro jollekin toiselle joka yltää
niin kuin naiset aina toisilleen kertovat
niin kuin naiset toisilleen kertovat
niin kuin naiset toisilleen kertovat
Kiitän sinua päivistä kultaisista
Niistä jolloin olimme leikkisiä ja nuoria
Mies ei kuitenkaan leiki ikäänsä
Joten käänny pois ja panetuta itseäsi toisilla
joten panetuta itseäsi toisilla
toisilla
panetuta itseäsi toisilla
toisilla
toisilla
Sinä et ole tarpeeksi
Joudunko pois taas menemään
sinut mielestäni jättämään
Unohtamaan kaiken sen,
minkä meille antoi-nen
Unohtamaan hymysi kuulaan
ja soljuvan puheesi vuolaan
Enkö jätä jälkeä sinuun?
Niin kuin sinä jätit minuun
niin kuin jätit minuun
kuin jätit minuun
kuin jätit minuun
kuin jätit minuun
Onko odotettavissa enää koskaan rauhallista arkea
Vai pitääkö minun ikuisuuksiin asten viimassa tarpoa
Etkö voi kertoa että olin muutakin
kuin pelkkä, whim, mielenoikku,
Enkö minä saisi joskus pyytää sinulta jotain
mitä et minulta koskaan pyytänyt
Emmekö voisi ajatella miksi olemme näin
Miksi emme ole ennen toisin päin
Miksi unohdat minut helpommin,
helpommin kuin minä sinut,
helpommin kuin minä sinut,
helpommin kuin minä sinut
Voisinko toivoa toista maailmaa tämän viereen
sellaista joka imeytyisi minun vereen
kertoisi etten ole täysin yksin
kertoisi sen että parasta on olla kaksin
Käänny pois, mä löydän uuden
vaikka se sitten nostattaisi monen vihaisuuden
Minä tartun sinuun
Lähdetään pois täältä, mennään kauas,
kävellään käsikkäin ja juostaan sitten,
puristaudutaan toisiimme, pidellään toisiamme
Jätetään suuren tuskan juhla taaksemme
Ei katsota enää sinne vaan
kävellään eteenpäin, ei katsella taakse,
ne asiat eivät enää kuulu meille
Avaudutaan elämälle, annetaan sen
tulla meitä kohti
Katsotaan maailmaa silmiin,
silmiin, silmiin, silmiin,,
katsotaan silmiin,
maailmaa silmiin
katsotaan maailmaa silmiin
Ei siellä enää kukaan meitä kysele
voimme mennä minne hyvänsä
Voimme rakentaa kotimme minne vaan
koska kaikkialla meillä on toisemme,
toisemme, toisemme, toisemme,
Kaikkialla meillä on toisemme
Mikään paikka ei erota meitä toisistamme
Kosketellaan toisiamme
imetään hikeä toistemme kainaloista
Tartutaan toisiimme, astutaan toisiimme,
koska meitä ei voi erottaa,
meitä ei voi erottaa
ei voi erottaa
erottaa
erottaa
meitä ei voi erottaa
Olen heikko ja vahva
Haluaisin kertoa sinulle asioita,
asioita joista et tiennyt olevan kerrotun,
Ne ovat niitä jotka jäävät sanomatta
jotka eivät tule mieleen silloin kun pitäisi.
Ei täällä kukaan selviä kolhuitta,
ei täällä kukaan selviä kolhuitta
ei täällä kukaan selviä kolhuitta
Tiedätkö ne asiat,
ne joista et ole viitsinyt kysyä
ne joilla et ole tahtonut vaivata
Asiat joista ei puhuta,
mutta jotka kuitenkin ovat aina,
aina,
aina,
aina
Vaivaa minua pienillä kysymyksilläsi
vaivaa minua pienillä kysymyksilläsi
vaivaa minua pienillä kysymyksilläsi
vaivaa minua pienillä kysymyksilläsi
Olen degeneroitunut, dekadentti ja juoppo
mutta siitä huolimatta tahdon kertoa sen,
tahdon kertoa sen että olen heikko
tahdon kertoa sen että etsin sinusta voimaa
Voimaa joka voisi sovittaa tekoni
Jonka avulla voisimme jatkaa sihen asti
kunnes löydämme paikan jossa mennyt sovitetaan
jossa mennyt sovitetaan
jossa mennyt sovitetaan

mennyt sovitetaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti