maanantai 6. toukokuuta 2024

Sinuun minä päätyn

Skorpioni pisti, eikä se parantunut III Haluatko kuulla minulta tarinan? I Tarinan obsessiosta ja pakkomielteestä I rappiolle menemisestä kaipuun takia I joka elää vieläkin I olen rakentanut niin suuria haaveita varaasi I joka jäytää mieltäni I olet aina ollut ensimmäinen vaihtoehto I Tiedätkö monestako vuodesta on kyse? I En voi laskea, I siitä on niin kauan I tunnen olevani satavuotias I vaikka sadan vuoden I yksinäisyyteen tämä ei pääty I olet tosi kissa, minulle täydellisin I minä olen jahdannut sinua aina I koska hyvää knnnattaa odottaa I hirviö venyy usein I kun ajattelen sinua I vaikka se jauhelihapaketti oli törkeää I mitä on tapahtunut välillä: I karmeita viinantäyteisiä vuosia I ja muistan sen puhelun I olisin varmaan voinut uskoa I Jotkut väittävät luonteeni pysyneen I kaikki mitä minussa on I on ollut minussa aina I ja sinä et tosiaan vähimpänä I myrkkysi valloitti jo abivuonna I eikä se ole haihtunut pois I pakkomielteinen en tavallisesti ole I sinä olet siinä ainoa harvinaisuus I elämässä, jota täyteläisempää I ei voisi olla kuin kanssasi I maailma alkaisi minussa I saisin ainakin maistaa elämää I kolmannen persoonan näkökulmakin I ohjeita en siedä vieläkään I ja en ota niitä vastaan I vaikka koulutus ja yhteiskunta I perustuvat hierarkiaan perustuvien I sääntöjen ja ohjeiden seuraamiseen I Minussa ei ole enää muita sääntöjä I kuin Sinä. I Ainoat ohjeeni, I johtavat sinne missä olet.¨I Muun voi unohtaa. I ja unohdankin I

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti