keskiviikko 5. elokuuta 2020

Yritelmä omakuvaksi

Olen varsin hiljainen ja herkkä
mutta seurassa loivassa puhun matalalla äänellä
pidän kissoista, koska ne ovat rauhallisia
ja pysyvät suurimman osan ajasta sisällä
luen paljon, mutten aina samaa kirjaa
kirjoittaminen on tapa pysyä selväjärkisenä
teen taidetta omasta elämästäni
kultailen tiettyjä tärkeitä asioita
elämän pieniä nautintoja ja ahdistumisia
minua et saa kovin helpolla ulos
mutta ystävistäni pidän suuresti
olen kaksi eri persoonaa
tutuille ja vieraille
kuitenkin arvostan ihmiskuntaa
ja kaikki ovat minulle samanlaisia
arvostan käytänteitä ja
kukaan ei ole toista arvokkaampi
olen perso alkoholille ja sikareille
käännän entistä enemmän vanhaa runoutta
antiikin suuria autoreita, esikuvia
en tiedä milloin loppuni on
mutta en pelkää sitä päivää
minä aion elää kuten aiemmin
ottaa kaiken irti tästä
ja kirjoittaa kaiken mahdollisen
mieleeni tulevasta maailman yhdestä osasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti