torstai 28. syyskuuta 2017

Mr. Filosofia

Mr. Filosofia, Herra Filosofia
Mr. Filosofia, nimi joka kannattaa muistaa
en ole arka, en ole epävarma
nimestäni, joka symboloi kaikkea mitä edustan
silloinkin kun paskat housuissa kotiini rahjustan
Nouskaa ylös kuten Feeniks-lintu
kuten minäkin olen noussut
toisaalta olen seisonut aina selkä suorana
tyttö tyttö, tsot tsot, minua ei manipuloida
tai johdeta harhaan, mutta sekin on jo kaukaista
Nautin pillusta, mutta en ole sen orja
Ajattelun väline sijaitsee vain harvoin jalkojen välissä
Kerro meille, Mr. Filosofia
Auta meitä, Mr. Filosofia
Kuulen naisen äänen, laulua
se on distressed
Minä autan,
minun ajatteluni välineet .-
ovat todella vain yhdessä päässä
eikä aivoni sijaitse mulkunpään kohdalla
Johdan naisen Dianan puutarhaan
rukoilen hänen puolestaan
sillä minä en käytä hyväksi
Sinä olet Mr. Filosofia
sinun pitää olla Mr. Filosofia
niin kauan kuin elän
tulen olemaan Mr. Filosofia
alusta loppuun
lopusta alkuun
nainen kääntyy ja vien hänet pois
se kismittää,
miten tuolla keväässä olen
kiemurtelemassa serkkujen kesäparatiisissa
päällä kukkia täynnä olevalla pellolla.
Koska: Mr Filosofia on mies täynnä filosofiaa ja rakkautta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti